» Håll dig ajour kring AI · En AI-skapad och ständigt föränderlig nyhetstidning om AI. Idag har vår robot sammanfattat 281 nyhetshändelser. Upptäck gärna vår kurs AI på jobbet förresten. «

Marin Software är ett amerikanskt företag som grundades 2006. De erbjuder en plattform för digital annonsering och sökordsannonsering. Plattformen hjälper marknadsförare att hantera, mäta och optimera sina digitala annonseringskampanjer över olika kanaler som Google, Facebook och Bing. Marin Software ger företag möjlighet att automatisera och effektivisera sina annonseringsstrategier, samtidigt som de förbättrar prestanda och avkastning på marknadsföringsinvesteringar. Företaget har kunder över hela världen och är känt för att erbjuda avancerade analysverktyg och insikter för att förbättra kampanjresultat.

Senaste nytt kring Marin Software

Ny studie om Advertising Management Platform-marknaden publicerad av OrbisResearch.com

En nyligen publicerad forskningsstudie, ´Advertising Management Platform Industry 2023-2031 Size and Share Analysis´, är nu tillgänglig från OrbisResearch.com. Studien ger en grundlig analys av marknaden för Advertising Management Platform och behandlar en mängd olika frågor och avsnitt. Rapporten inkluderar en marknadsöversikt, en sammanfattning, en studie av marknadsdynamiken, en segmentering av marknaden, en regional analys, en jämförelse av marknadsandelar, produktlinjer och affärsmodeller, en prognos för marknadens tillväxt och trender, uppdateringar om branschen, effekten av COVID-19 och rekommendationer och viktiga slutsatser.

Direktlänk Dela Hometown Pages fördjupade 17 juli
2 700+ svenska företag och offentliga verksamheter har gått vår kurs "AI på jobbet".

Ny rapport undersöker den globala marknaden för sökmotoroptimering 2023-2031

En ny rapport från HTF MI undersöker den globala marknaden för sökmotoroptimering mellan 2023 och 2031. Rapporten analyserar marknadstrender, tillväxtdrivare, teknik och investeringsstrukturen i branschen. Några av de profilerade aktörerna i studien inkluderar Acquisio, Adobe, AgencyAnalytics, Ahrefs, AWR Cloud, Bing, BrightEdge, Conductor Searchlight, DeepCrawl, Google, Kenshoo, KWFinder, LinkResearchTools, Majestic, Marin Software, Moz, Netpeak Spider, ReachLocal, SE Ranking, Searchmetrics Essentials, SEMrush, SEO Book, SEO Spider, Serpstat, Siteimprove, Sizmek, SpyFu, Ubersuggest, Woorank och WordStream Advisor. Studien delar in marknaden efter produkt-/tjänstetyp, och stora tillämpningar/brukarindustrin.

Direktlänk Dela Newstrail fördjupade 12 juli

Ny rapport om digital annonseringshanteringsplattformsindustrin 2023-2031 tillgänglig

En ny rapport från OrbisResearch.com, ´Digital Advertising Management Platform Industry 2023-2031 Size and Share Analysis´, är nu tillgänglig. Rapporten ger en grundlig undersökning av den digitala annonseringshanteringsplattformsmarknaden och erbjuder köpare, investerare och branschdeltagare värdefulla insikter och information. Rapporten använder sig av både primär- och sekundärforskning för att samla och utvärdera data. Nyckelspelare på marknaden inkluderar Thunder, Sizmek, Celtra, Adobe, Balihoo, Bonzai, Flashtalking, RhythmOne, Adform, Mixpo, Mediawide, Marin Software, Bannerflow, SteelHouse, Snapchat (Flite), Bannersnack och Google. Rapporten lyfter fram marknadens stora tillväxtpotential och projekterar en gynnsam årlig tillväxttakt (CAGR) för den förväntade perioden.

Direktlänk Dela Enniscorthy Echo fördjupade 9 juli

Ny forskningsrapport om sökmotorindustrin publicerad av OrbisResearch.com

OrbisResearch.com har publicerat en ny forskningsrapport, ´Sökmotorindustrin 2023-2031 Storlek och andelsanalys´. Rapporten ger en fördjupad analys av sökmotorindustrin, inklusive dess fördelar, köparens lönsamhet och detaljerad analys. Rapporten är av stor värde för företagsbeslutsfattare, investerare och intressenter inom industrin som vill förstå dynamiken i sökmotormarknaden bättre. Rapporten identifierar också de största spelarna inom industrin och analyserar den konkurrenskraftiga landskapet på sökmotormarknaden. Nyckelspelare väljs utifrån en rad faktorer, till exempel marknadsandel, intäkter, produktportfölj, regional närvaro och senaste framsteg.

Direktlänk Dela Enniscorthy Echo fördjupade 8 juli

Primär efterfrågan på reklamindustrin 2023-2031: Nyckelsegmentanalys och framtida prognos

En uppdaterad studie om den globala marknaden för primär efterfrågan på reklam har nyligen gjorts tillgänglig av OrbisResearch.com. Studien ger en grundlig analys av marknaden och erbjuder specifik information om fördelar och lönsamhet för kunder. Rapporten diskuterar en rad ämnen, inklusive marknadstrender, viktiga drivkrafter, hinder och möjligheter. Nyckelspelare på marknaden inkluderar Facebook, Google, WordStream, Sizmek, Marin Software, DataXu, BaiDu, WeiBo, Twitter och ByteDance.

Direktlänk Dela Euanticorruption.com fördjupade 1 juli

Ny forskning visar konkurrens och innovation inom den globala marknaden för digitala annonsplattformar

En nyligen uppdaterad forskningsstudie visar att företag kämpar om en betydande marknadsposition inom den globala marknaden för digitala annonsplattformar. Marknaden präglas av intensiv rivalitet och ständig innovation då företagen strävar efter att erbjuda distinkta lösningar och tjänster för att attrahera och behålla kunder. Större betoning läggs på tekniska utvecklingar som artificiell intelligens och maskininlärningsalgoritmer för att leverera mer exakta och relevanta insikter. Nya konkurrenter med kreativa idéer kommer sannolikt att utmana de nuvarande företagen och omforma den konkurrensutsatta landskapet.

Direktlänk Dela Euanticorruption.com fördjupade 1 juli

Studie om global marknad för onlineannonseringsplattformar

En ny studie om den globala marknaden för onlineannonseringsplattformar utvärderar marknadsstorlek, trender och prognoser fram till 2029. Studien täcker betydande forskningsdata och bevis och är en användbar resurs för chefer, analytiker, branschexperter och andra nyckelpersoner. De ledande företagen på den globala marknaden för onlineannonseringsplattformar är Facebook, Google, WordStream, Sizmek, Marin Software, DataXu, BaiDu, WeiBo, Twitter och Tencent.

Direktlänk Dela The Reedley Exponent fördjupade 15 juni

» Nyheterna från en dag tidigare

Några av våra kursdeltagare