Nischad Utbildning har analyserat de senaste 3 månadernas Facebook-aktiviteter från Brenderup Sverige, baserad i Jönköping i Jönköpings län. Under den här tiden har de uppnått en NU-poäng* på 59, vilket är 19 % bättre än medianen.
Publicerar för sällan. Brenderup Sverige publicerar ett inlägg igenomsnitt 1,0 gånger i veckan. Det är tyvärr lite lågt. Man bör ligga på minst 2-3 inlägg per vecka för att upprätthålla algoritmens respekt för en. Det finns sätt att åstadkomma detta trots att man har annat att göra.
Få följare. Verksamheten har ganska få följare. Visst är det kul att nära och kära följer verksamheten, men det behövs en större volym för att det ska bli några affärer av det.
Det hade inte skadat med en praktiskt, hands-on kurs med Nischad Utbildning för Brenderup Sverige. Vi har kurser för alla stora sociala medier.
I helgen öppnar Båtmässan Allt för sjön i Stockholm. Två av våra experter finns på plats för att svara på frågor om båttrailers och visa våra produkter. Välkommen till monter A35:25 och trevlig helg!
Missa inte vår monter på årets Båtmässan i Göteborg. Våra experter på båttrailers finns på plats hela helgen för att svara på frågor. Välkommen till monter A01:71 och trevlig helg!
God jul och gott nytt år, önskar vi på Brenderup!
Vi på Nischad Utbildning är ständigt nyfikna på vad som går hem hos världens sociala medier-användare, och hur man bättre genererar konkret försäljning. Vi analyserar därför löpande fler än 1 miljon verksamheter i de sociala medierna.
Använd sökfunktionen uppe till höger på sidan för att hitta en analys av din eller konkurrentens verksamhet. Eller varför inte söka på ort, län eller bransch.
Vi har utbildat och hjälpt över 1000 verksamheter att få ökad lönsamhet med sina sociala kanaler - alltifrån stora koncerner till små egenföretagare. Ta en titt på vårt kursutbud och boka dig en kursplats redan idag.
NU-poängen (Nischad Utbildning) är ett kvalitetsvärde som Nischad Utbildning har utformat. Det är ett värde mellan 0 och 100 som baseras på de senaste 3 månadernas aktiviteter i de sociala medierna. NU-poängen bygger på följande:
Ett vanligt företag/organisation bör ligga kring 50 NU-poäng eller högre. Ett värde långt under 50 visar på en problematik som behöver åtgärdas. De flesta parametrar i NU-poängen baseras på ditt och andra verksamheters medianvärden och inte medelvärden. Enstaka toppar eller bottennapp påverkar därför inte resultatet. Det är genomgående hög "vardagskvalitet" som premieras.