Nischad Utbildning har analyserat de senaste 3 månadernas Facebook-aktiviteter från Peter Jönsson Leg. Sjukgymnast - Fysio Österlen AB, baserad i Simrishamn i Skåne län. Under den här tiden har de uppnått en NU-poäng* på 48, vilket är 3 % sämre än medianen.
Publicera oftare! Peter Jönsson Leg. Sjukgymnast - Fysio Österlen AB publicerar ett inlägg igenomsnitt 0,4 gånger i veckan. Det är tyvärr lite lågt. Man bör ligga på minst 2-3 inlägg per vecka för att upprätthålla algoritmens respekt för en. Det finns sätt att åstadkomma detta trots att man har annat att göra.
Skaffa fler följare! Verksamheten har ganska få följare. Visst är det kul att nära och kära följer verksamheten, men det behövs en större volym för att det ska bli några affärer av det.
» Facebook for businesses i Unknown 22 januari
» Marknadsföring i sociala medier i Göteborg 28 januari
» Facebook för företag (bas-/medelnivå) i Malmö 30 januari
» Facebook för företag (bas-/medelnivå) i Stockholm 4 februari
» Facebook for businesses i Unknown 5 februari
» Marknadsföring i sociala medier i Malmö 6 februari
» Facebook for businesses i Unknown 12 februari
» Instagram för företag i Stockholm 20 februari
» Facebook för företag (bas-/medelnivå) i Göteborg 27 februari
» Facebook for businesses i Unknown 4 mars
Vi på Nischad Utbildning har utbildat och stöttat 2 300+ verksamheter att få ökad lönsamhet med sina sociala kanaler - alltifrån stora koncerner till små egenföretagare. Ta en titt på vårt kursutbud och boka dig en kursplats redan idag.
Vi är ständigt nyfikna på vad som går hem hos världens sociala medier-användare, och hur man bättre genererar konkret försäljning. Vi analyserar därför löpande fler än 3 miljon verksamheter i de sociala medierna.
Använd sökfunktionen uppe till höger på sidan för att hitta en analys av din eller konkurrentens verksamhet. Eller varför inte söka på ort, län eller bransch.
NU-poängen (Nischad Utbildning) är ett kvalitetsvärde som Nischad Utbildning har utformat. Det är ett värde mellan 0 och 100 som baseras på de senaste 3 månadernas aktiviteter i de sociala medierna. NU-poängen bygger på följande:
Ett vanligt företag/organisation bör ligga kring 50 NU-poäng eller högre. Ett värde långt under 50 visar på en problematik som behöver åtgärdas. De flesta parametrar i NU-poängen baseras på ditt och andra verksamheters medianvärden och inte medelvärden. Enstaka toppar eller bottennapp påverkar därför inte resultatet. Det är genomgående hög "vardagskvalitet" som premieras.