Nischad Utbildning har analyserat de senaste 3 månadernas Facebook-aktiviteter från Glenn Hysén
Publicerar för sällan. Glenn Hysén publicerar ett inlägg igenomsnitt 0,9 gånger i veckan. Det är tyvärr lite lågt. Man bör ligga på minst 2-3 inlägg per vecka för att upprätthålla algoritmens respekt för en. Det finns sätt att åstadkomma detta trots att man har annat att göra.
Tråkiga inlägg. Tyvärr publicerar Glenn Hysén för oengagerande inlägg. De 28 292 följarna gillar, kommenterar eller delar inte inläggen tillräckligt mycket. Och om en följare inte nån gång ibland visar att de uppskattar inläggen, så kommer de att se färre och färre av dem i sitt nyhetsflöde. Så sträng är algoritmen. Många tror att om de har 2 000 följare, så når deras inlägg 2 000 personer. Tvärtom når man kanske 0,5-1 % av dem om man inte har koll på vilka strängar man ska spela.
Det hade inte skadat med en praktiskt, hands-on kurs med Nischad Utbildning för Glenn Hysén. Vi har kurser för alla stora sociala medier.
GOTT NYTT ÅR DÄR UTE I VÅRAT HÄRLIGA LAND. Ha d gott. Glenn
GOD JUL????????????????????????????????????????????????????????. Ha d gott. Glenn.
Min första Fredagslista! ???????????????? Jag har rankat de bästa spelarna jag mött. Maradona är givetvis med, vilken spelare! Se hela listan:
Quiztävlingen på golfbanan avgjordes med en utslagsfråga! Ha d gott. Glenn
Vi på Nischad Utbildning är ständigt nyfikna på vad som går hem hos världens sociala medier-användare, och hur man bättre genererar konkret försäljning. Vi analyserar därför löpande fler än 1 miljon verksamheter i de sociala medierna.
Använd sökfunktionen uppe till höger på sidan för att hitta en analys av din eller konkurrentens verksamhet. Eller varför inte söka på ort, län eller bransch.
Vi har utbildat och hjälpt över 1000 verksamheter att få ökad lönsamhet med sina sociala kanaler - alltifrån stora koncerner till små egenföretagare. Ta en titt på vårt kursutbud och boka dig en kursplats redan idag.
NU-poängen (Nischad Utbildning) är ett kvalitetsvärde som Nischad Utbildning har utformat. Det är ett värde mellan 0 och 100 som baseras på de senaste 3 månadernas aktiviteter i de sociala medierna. NU-poängen bygger på följande:
Ett vanligt företag/organisation bör ligga kring 50 NU-poäng eller högre. Ett värde långt under 50 visar på en problematik som behöver åtgärdas. De flesta parametrar i NU-poängen baseras på ditt och andra verksamheters medianvärden och inte medelvärden. Enstaka toppar eller bottennapp påverkar därför inte resultatet. Det är genomgående hög "vardagskvalitet" som premieras.