Sverige  »  Skåne län  »  Helsingborg

Bästa Facebooksidorna i Helsingborg

Vi på Nischad Utbildning analyserar och bedömer löpande företags och organisationers ansträngningar på Facebook. Använd sökrutan uppe till höger för att hitta din verksamhet, din konkurrent eller din stads topplista.

Vill du få ett betydande, mätbart ekonomiskt resultat av dina ansträngningar i sociala medier, ta en titt på våra kurser i Facebook, Instagram och LinkedIn. Vi har utbildat över 2 000 företag och organisationer.

Kurstipset: Facebook för företag (bas-/medelnivå)
För dig med begränsade kunskaper i hur man jobbar strategiskt med Facebook. Välkommen till Stockholm 19 november, Göteborg 27 november, Varberg 10 december eller Malmö 30 januari.
Fler kurstillfällen >>>

"Kunskap som ökar intäkterna är en god investering"

Vi på Nischad Utbildning har utbildat och stöttat 2 300+ verksamheter att få ökad lönsamhet med sina sociala kanaler - alltifrån stora koncerner till små egenföretagare. Ta en titt på vårt kursutbud och boka dig en kursplats redan idag.

Vi är ständigt nyfikna på vad som går hem hos världens sociala medier-användare, och hur man bättre genererar konkret försäljning. Vi analyserar därför löpande fler än 3 miljon verksamheter i de sociala medierna.

Använd sökfunktionen uppe till höger på sidan för att hitta en analys av din eller konkurrentens verksamhet. Eller varför inte söka på ort, län eller bransch.

Se vårt kursutbud

Vad är NU-poäng?

NU-poängen (Nischad Utbildning) är ett kvalitetsvärde som Nischad Utbildning har utformat. Det är ett värde mellan 0 och 100 som baseras på de senaste 3 månadernas aktiviteter i de sociala medierna. NU-poängen bygger på följande:

  • Engagemang. Ett mått på hur stor andel av de svenska följarna som regelbundet engagerat sig i inläggen genom att gilla, kommentera eller dela. En kommentar betyder mer än en gilla, en delning mer än en kommentar.
  • Följarskara. Hur många du har en potential att nå ut till. Ett stort engagemang i all ära, men utan en viss publik skapas ingen effekt.
  • Frekvens. Hur ofta du kommunicerar. De sociala nätverkens filter vill leverera en strid ström av intressant innehåll till sina användare. Ett viss flit i ditt publicerande är till din fördel.

Ett vanligt företag/organisation bör ligga kring 50 NU-poäng eller högre. Ett värde långt under 50 visar på en problematik som behöver åtgärdas. De flesta parametrar i NU-poängen baseras på ditt och andra verksamheters medianvärden och inte medelvärden. Enstaka toppar eller bottennapp påverkar därför inte resultatet. Det är genomgående hög "vardagskvalitet" som premieras.