» Håll dig ajour kring AI · En AI-skapad och ständigt föränderlig nyhetstidning om AI. Idag har vår robot sammanfattat 260 nyhetshändelser. Upptäck gärna vår kurs AI på jobbet förresten. «

AI-drivna emailautomatiseringar förbättrar kundservice

Trots löften om snabbt svar är det vanligt att kundservice svarar först efter en påminnelse från kunden. Detta har lett till att många kunder förlorar sin varumärkeslojalitet. Faktum är att 46% av Singapores återförsäljare rapporterar en minskning av kundlojaliteten under det senaste året. Varumärken utforskar tekniklösningar för att lösa detta problem. En av de viktigaste komponenterna i en effektiv kundserviceautomatiseringsstrategi är emailautomatisering som kan leverera personliga och naturliga konversationer. Generativ AI-driven emailautomatisering revolutionerar kundsupport genom att möjliggöra snabb och personlig support, vilket förbättrar kundtillfredsställelse och lojalitet.

Direktlänk Dela Campaign Asia fördjupade 23 april
3 000+ kursdeltagare från svenska företag och offentliga verksamheter
har gått vår kurs "AI på jobbet".

» Nyheterna från en dag tidigare

Några av våra kursdeltagare