» Håll dig ajour kring AI · En AI-skapad och ständigt föränderlig nyhetstidning om AI. Idag har vår robot sammanfattat 256 nyhetshändelser. Upptäck gärna vår kurs AI på jobbet förresten. «
AI och marknadsföring i en era utan cookies: Intervju med Peter Ibarra från Amperity
Med tredjepartscookies snart i slutet av sin era, rusar annonsörer och förläggare för att inkludera Artificiell Intelligens (AI) i sin annons- och marknadsföringsteknik. AI har blivit kärnan i framgångsrika digitala kampanjer de senaste åren. AI-verktyg används för att skapa personliga marknadsföringskampanjer som hjälper marknadsförare att orkestrera en störningsfri kundresa över flera kanaler. Peter Ibarra, chef för adtech-lösningar på Amperity, diskuterar hur företag behöver förbereda sig för detta år för att förbereda sig för tredjepartscookies, konsumentdataskydd och AI: s roll i en cookie-less era.
har gått vår kurs "AI på jobbet".