» Håll dig ajour kring AI · En AI-skapad och ständigt föränderlig nyhetstidning om AI. Idag har vår robot sammanfattat 256 nyhetshändelser. Upptäck gärna vår kurs AI på jobbet förresten. «

AI och marknadsföring i en era utan cookies: Intervju med Peter Ibarra från Amperity

Med tredjepartscookies snart i slutet av sin era, rusar annonsörer och förläggare för att inkludera Artificiell Intelligens (AI) i sin annons- och marknadsföringsteknik. AI har blivit kärnan i framgångsrika digitala kampanjer de senaste åren. AI-verktyg används för att skapa personliga marknadsföringskampanjer som hjälper marknadsförare att orkestrera en störningsfri kundresa över flera kanaler. Peter Ibarra, chef för adtech-lösningar på Amperity, diskuterar hur företag behöver förbereda sig för detta år för att förbereda sig för tredjepartscookies, konsumentdataskydd och AI: s roll i en cookie-less era.

Direktlänk Dela AiThority fördjupade 28 mars
3 000+ kursdeltagare från svenska företag och offentliga verksamheter
har gått vår kurs "AI på jobbet".

» Nyheterna från en dag tidigare

Några av våra kursdeltagare