» Håll dig ajour kring AI · En AI-skapad och ständigt föränderlig nyhetstidning om AI. Idag har vår robot sammanfattat 241 nyhetshändelser. Upptäck gärna vår kurs AI på jobbet förresten. «

Oracle infunderar generativ AI i sina CX-applikationer

Oracle har lanserat en andra våg av generativa AI-verktyg för sina CX-applikationer, inklusive CRM, kontaktcenter, fältservice och marknadsföring. Bland de nya funktionerna finns Assisted Answer Generation, som skapar kontextmedvetna svar på kundfrågor under kundinteraktioner, och Assisted Scheduling for Field Service, som kan schemalägga teknikerbesök baserat på tillgänglighet, plats, färdigheter och faktureringsstatus. Verktygen är tillgängliga i Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX), förutom lead scoring för marknadsföring och försäljning, som kommer att bli tillgängligt snart. Fältservice är ett område där Oracle och konkurrenter som Salesforce investerar i GenAI.

Direktlänk Dela TechTarget fördjupade 25 april
3 000+ kursdeltagare från svenska företag och offentliga verksamheter
har gått vår kurs "AI på jobbet".

» Nyheterna från en dag tidigare

Några av våra kursdeltagare