» Håll dig ajour kring AI · En AI-skapad och ständigt föränderlig nyhetstidning om AI. Idag har vår robot sammanfattat 117 nyhetshändelser. Upptäck gärna vår kurs AI på jobbet förresten. «

Zendesk använder AI för att förvandla kundupplevelsen

Zendesk använder AI för att förvandla kundupplevelsen genom att ge intelligenta, omedelbara svar på kundförfrågningar, vilket eliminerar behovet av kodning eller dyra modellutvecklingar. Dess grundläggande modeller har utformats och tränats med hjälp av decennier av CX-data och branschspecifika insikter, vilket sparar Zendesk-kunder hundratals timmar varje vecka. Anthropic´s Claude 3 integrerad med Zendesk-plattformen kommer att möjliggöra för företag att leverera empatiska, realtidsrespons, vilket minskar väntetider och ökar kundnöjdheten.

Direktlänk Dela Technology Magazine fördjupade 17 april
3 000+ kursdeltagare från svenska företag och offentliga verksamheter
har gått vår kurs "AI på jobbet".

» Nyheterna från en dag tidigare

Några av våra kursdeltagare