» Håll dig ajour kring AI · En AI-skapad och ständigt föränderlig nyhetstidning om AI. Idag har vår robot sammanfattat 202 nyhetshändelser. Upptäck gärna vår kurs AI på jobbet förresten. «

Kraften av att kombinera AI och mänsklig uppfinningsrikedom i marknadsföring

AI-verktyg kan hjälpa marknadsförare att optimera och personifiera sina kampanjer snabbt och effektivt i dagens alltid-på miljö. Men AI ensamt kommer inte att ge meningsfulla kampanjer. Effektdrivande arbete kräver både mänsklig uppfinningsrikedom och maskinhastighet - en kombination som marknadsförare inte kan omfamna fullt ut utan daglig övning. Endast hälften av marknadsförarna känner att de har antagit AI tillräckligt. Artikeln diskuterar hur ett team experimenterade med AI för att komplettera sina kreativa marknadsförare på olika uppgifter, vilket resulterade i deras mest effektfulla kampanj hittills.

Direktlänk Dela HeadTopics fördjupade 17 april
3 000+ kursdeltagare från svenska företag och offentliga verksamheter
har gått vår kurs "AI på jobbet".

» Nyheterna från en dag tidigare

Några av våra kursdeltagare